Bona fide

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Maria - 18 augusti 2009 15:31

Glömde ju skriva att jag var på Hööks igår utan att shoppa en endaste liten pryl till kusarna =) ett stort framsteg... ;-)

En 2-timmars vända bland affärer och detb resulterade enbart i varsin flöjt till barnen samt varsin cykeltuta (+ maten sedan då oxå)... jag har nämnligen insett efter att ha gjort en rejäl röjning i min sadelkammare att jag nog är "prylgalen" *hmmpf*, en riktig samlare, men man vet aldrig när sakerna kan tänkas att bejövas så göra mig av med dem är ju inte ett alternativ men att minska min shopping är nog ett måste!

Nä, nu ska middagen tillagas, har bara inte kommit på vad det ska bli än? Igår blev det soppa, grönsaks soppa.

Av Maria - 18 augusti 2009 10:46

Igår när jag handlade mat så skulle jag betala och vad står det - Medges ej... Ush o fy vad pinsamt! Kö bakom o det lustiga var att vi prcis varit o handlat med barnen o jag kollade innan mataffären, 1000kr på kortkontot o jag handlade för 710kr men det medgav ej. Fick smita bort till banken o föra över snabbt så visst var det lätt ordnat men här är nackdelen med att alltid använda kort, man har mindre koll! Även på saldo uttagen kan det kanske bli fel eller vad var det annars som hände?!

Väl hemma igen fick vi gjort klart sadelkammaren så nu är insidan färdig helt =) Bara en gavel på utsidan kvar samt de sista utanpåliggande på hela byggnaden...

Presentation

ponnysarna på gården:

 

 

OPTIMIST "Nisse" född 2007

E: I Learned From The Best

U: Fame  

Minishetland ca 78cm i mkh.

 

 

TINGELING "Ella" korsningsponny född 2003 ca 87cm i mkh.

 

 

LYCKEBO ATLET född 1997

standardshetland.

E: Kanteborgs Sprite

U: Lyckebo Alicia

 

    

 

ALCAZAR född 1997

standardshetland

E: Lyckebo Al Capone

U: Xandra v.d Noord

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Tips:

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards