Bona fide

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Maria - 7 maj 2010 20:03

Årets andra fästing idag *blää*, vet inte varför de dras till mig de små hemska äckliga blodsugande krypen!? Rivsår (små) över näsa och under ögat som en hälsning från katten... ett tunt rivsår i tinningen oxå fast där vet jag inte ens vad jag gjort?!

 

Tog en snabbkaffe med C förut vilket resulterade i att jag inser att vi systrar inte alltid har så stor koll på varandra som vi tror... Och självklara saker om mig (för mig iaf) som hon inte alls visste ;-) Skönt är det iaf att få ventilera lite ibland oavsett om det är på gott eller ont. Denna gången var det dock bara på gott, känner mig fortfarande alldeles... -Wieeee =)

Tina: Hot, hot, hot <3

Av Maria - 7 maj 2010 14:01

  

Befinner mig  i ett skumt lyckorus och det känns så galet bra så ni kan inte ana. Jag önskar jag kunde leva på den här känslan föralltid, men förr eller senare så blir väll även jag "nomal" igen ;-)

  

Ser inte ut att bli nåt Kungälv idag/ikväll så det blir nog ett glas vin till TV:n ikväll och imorgon skall jag till jobbet och greja lite. Imorgon kommer G hit med sin grävmaskin som K har lånat så K kommer väll sitta i den resten av lördagen och hela söndagen så jag får hitta på nåt kul med flickorna under tiden =) Får se vad det blir...

  

Trevlig helg passar jag på att önska för det skall jag se till att ha iaf :-)


   

Presentation

ponnysarna på gården:

 

 

OPTIMIST "Nisse" född 2007

E: I Learned From The Best

U: Fame  

Minishetland ca 78cm i mkh.

 

 

TINGELING "Ella" korsningsponny född 2003 ca 87cm i mkh.

 

 

LYCKEBO ATLET född 1997

standardshetland.

E: Kanteborgs Sprite

U: Lyckebo Alicia

 

    

 

ALCAZAR född 1997

standardshetland

E: Lyckebo Al Capone

U: Xandra v.d Noord

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Tips:

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards