Bona fide

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Maria - 22 september 2010 13:58


- Den som söker han finner

Av Maria - 22 september 2010 13:41

Min morgon var katastrof då jag (miss)lyckades med att försova mig =(  Men vi lyckades vara på pricken i tid till dagis iaf. Igår eftermiddag kom barnens morfar (min pappa alltså) på besök med lastbilen. Han hade bara dragbilen för trailern var avställd där han skulle lasta tidigt idag på morgonen. E och R tycker det är jätteskoj att få vara i lastbilen, speciellt att få ligga i sängen och kolla på TV:n... De utforskade noga lastbilen och efter att vi ätit middag så tog vi lastbilen till tappen där de fick en dvd film samt godis av morfar. Det var mycket spännande att åka lastbilen!  K åkte till Göteborg och kollade på bil till mig (en XC70) det blev dock inget köp då han hittade två fel på den. Så vi letar vidare bland annonsdjungeln på bilar... Jag velar lite fram och tillbaka på vad jag ska/vill ha, mina krav ändras ständigt ;-) Barnen har fått utökad tid på dagis nu med, fick telefonsamtal igårkväll att det "gått igenom" så nu hämtas de kl 15 istället för 13.30, hoppas detta hjälper E nu bara. Det är förlängt fram till årskiftet sedan hoppas jag på att jag dragit igång nåt eget, nu är jag iaf inbokad på en "starta eget" föreläsning mm. Ett steg i taget (underlättar)! Här kommer två bilder från gårdagen:

  

Ellen "provkör"



  

"2 lintottar i framrutan"

Presentation

ponnysarna på gården:

 

 

OPTIMIST "Nisse" född 2007

E: I Learned From The Best

U: Fame  

Minishetland ca 78cm i mkh.

 

 

TINGELING "Ella" korsningsponny född 2003 ca 87cm i mkh.

 

 

LYCKEBO ATLET född 1997

standardshetland.

E: Kanteborgs Sprite

U: Lyckebo Alicia

 

    

 

ALCAZAR född 1997

standardshetland

E: Lyckebo Al Capone

U: Xandra v.d Noord

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Tips:

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards