Bona fide

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Maria - 27 september 2010 20:06

Idag har jag fyndat ;-) Behövde ju "verkligen" nya stövlar... har ju bara typ tre par sen innan! Man kan aldrig få för många skor... Det var nästan skrivet Maria på dem och de var billiga så självklart åkte de ner i min kundkorg! Och jag är superduper nöjd. Fick även fyndat en ny scarf till, man måste ju variera sig eller?! Och ett par nya örhängen då jag har en tendens att "tappa bort" mina, hur det nu går till, undrar om inte mina söta flickor "råkar2 pilla bland mina smycken ibland?!

 

Har mest vart på farten hela dagen idag, shopping och besök, sånt gillar vi! Imorgon skall jag städa ur "skrubben" samt min garderob + klädkammaren så imorn har jag fullt upp att göra :-/ Oerhört skönt att ha tid till att rensa ordentligt hemma! Jag har inte riktigt hunnit med så mycket sånt det sista och det är rätt jobbigt när alla utrymmen är fulla, fulla av saker jag varken använder eller kommer att använda. Sadelkammaren behöver oxå rensas ur, har en tendens att fylla på den för bra emellanåt :-O

 

Nu blir det en kopp nybryggt kaffe framför TV:n och förhoppningsvis har min sambo lite tid att spendera med mig en stund <3

 

 

 

 

 

Av Maria - 27 september 2010 09:41

Nu var räkningarna betalda, lika trist varje gång att se så mycket pengar bara "försvinna", hade känts så mycket bättre om den summan hade fått sitta kvar juh ;-)

 

Har lämnat kidsen på dagis och städat undan lite hemma. Skall idag åka till granngården och köpa torv + foder och ta en lunchdate med världens bästa sambo <3

Igår kom ett meddelande på FB som piggade upp mig litet extra, tänk att en liten positiv kommentar kan skapa sådan glädje!

 

Ser fram emot kommande vecka då jag har lite x-tra roliga saker inbokade ;-)



Presentation

ponnysarna på gården:

 

 

OPTIMIST "Nisse" född 2007

E: I Learned From The Best

U: Fame  

Minishetland ca 78cm i mkh.

 

 

TINGELING "Ella" korsningsponny född 2003 ca 87cm i mkh.

 

 

LYCKEBO ATLET född 1997

standardshetland.

E: Kanteborgs Sprite

U: Lyckebo Alicia

 

    

 

ALCAZAR född 1997

standardshetland

E: Lyckebo Al Capone

U: Xandra v.d Noord

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Tips:

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards